Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Stapel op taart

Nog steeds ben ik aan het na mijmeren van de bijzondere dag afgelopen zaterdag,
wat een boekenbal, 
het was gewoon genieten, genieten en nog eens genieten.
Intussen werden er mij ook foto's doorgestuurd waar ik WEL lachend opsta ;)))
Hierboven met mijn lieve vriendin Elly, zij heeft zelf geen blog maar we mailen heel veel met elkaar.
Ik leerde haar en haar man die dag ook voor het eerst persoonlijk kennen en het zijn schatten van mensen.
Het mooie was dat ook onze mannen het heel goed met elkaar kunnen vinden en hier hopelijk nog veel meer ontmoetingen uit mogen volgen.
Dit gaf de dag voor ons een extra gouden randje xxx
En deze kreeg ik nog doogezonden waar ik opsta tussen Elly en die lieve Chrissie,
wat hebben we samen plezier gehad die dag, heerlijk gelachen want we zijn allemaal van het zelfde motto
"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
Maar natuurlijk begonnen mijn vingertjes wel héél erg te kriebelen met Marijke haar prachtige boek in huis!
Helemaal verliefd werd ik op de prachtige stapeltaarten die erin staan en gelukkig staat er een heel goede beschrijving bij hoe je die taarten kan maken :))
Wat stofjes bij elkaar gezocht voor deze taart die een plekje krijgt op mijn hobbykamertje.
Er is nog een klein restje over van de gebloemde gordijnstof waarmee ik ook mijn memobord maakte dus besloot ik dezelfde materialen te gebruiken.
 En kijk eens: mooi hè.
Zelf vind ik het heel mooi dat de stofjes en dezelfde kantjes nu terugkomen in het bord ernaast .

En ik ben vertrokken vrees ik , hoe meer ik in het mooie boek kijk hoe meer ik 
stapel wordt op taarten :))))
Er gaan er vast nog heel veel volgen,
deze heb ik intussen toch maar meegenomen naar de woonkamer want ook daar staat ze prachtig en er is nu weer ruimte vrij voor een volgende......
die al in de maak is :))
Veel liefs en alvast een fijne hemelvaartdag voor morgen,
Sonja

35 opmerkingen:

  1. Wat heb je alles weer mooi voor elkaar. En je kan zo goed wegstoppen dat je pijn hebt. Maar ik zie het hoor. Geniet nu maar van het nieuwe boek en van de spulletjes die je nog allemaal wil maken.
    Liefs en tot gauw
    Lili

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je taart prachtig geworden Sonja.
    Fijn hoor dat zaterdag zo een mooie dag was voor iedereen!
    Ik ben benieuwd naar je volgende taart hoor.
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en je warm welkom op jouw blog!

    Lieve groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja,wat fijn dat je zo genoten hebt!Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken want jij hebt ook gouden handen hoor!Het leuke van zelf maken is dat je toch overal je eigen draai aan kunt geven en niets ooit helemaal hetzelfde wordt.Ik blijf fan van je hoor!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo aan het nagenieten bent!! Ik zie je al helemaal zitten, druk met je taart en met een big smile op je gezicht! Wat heb je dat trouwens snel gedaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja lieve Sonja bonbonnetje...ik ben nog steeds op een zacht wolkje..het was zo'n zalige
    dag he meis? Zo vol warmte en liefdevol, kon het altijd maar zo wezen..

    En ik ga weer effies zingen lallalalallalala...wat zie ik hier toch voor moois?
    Stapeltaartjes op een vaas...llallalala...hier gaat iedereen toch van zingen lieverd?

    Heerlijk dat mijn boek jou zo inspireert...Chrissie is ook al geïnspireerd...bij haar
    zijn er al muisjes geboren hahaha...en ze was al met laarsjes oppimpen begonnen...

    Meisje ik wens je love and inspiration...

    Liefs van een zeerr vermoeide poppenjans...
    Jouw eigen kaaskopje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik je post lees, denk ik dat ik misschien
    best Marijkes boek aanschaf, dan kan ik ook
    voluit creatief zijn.

    Lieve groetjes,
    Valerie ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Nou je hebt als een trein gewerkt, denk ik, ik ben jaloers op je, want ik ben zo nieuwsgierig naar dit boek.
    Maar de taarten zijn erg leuk,,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja. Maar dat is een heerlijke taart en zo mooi. Jij bent al hard bezig geweest zie ik. Geweldig.
    Lieve groeten van Riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi SONJA..♥
    Prachtig gewoon ..♥
    je post en het taartje.. ♥
    ..ik heb het boek ook besteld ben dus heel erg benieuwd hoe het allemaal uit ziet ..;)
    Leuk om je zo stralend en trots te zien op de foto..♥
    en dat maakt het laat komertje toch weer allemaal teniet na zo'n mooie spannende dag bij ♥ MARIJKE ♥ waar je zolang naar uitgekeken hebt ..;)))
    IK heb het dus allemaal met veel plezier kunnen volgen van jou en de andere allemaal..Geweldig!!
    Ook mijn handen jeuken om die taart te maken hihi..;))
    Heel veel leesplezier en LIEFS♥ Gaby.♥ .

    psst het zonnetje schijnt hier..:o..maar toch frisjes..:(!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een nagenieten Sonja! En een inspiratie!
    Dit is een prachtige taart geworden!
    Wat fijn dat je erbij kon zijn zaterdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi jij dacht ook al ik krijg me daar toch eens trek in die taarten...........gelukkig zijn het geen dikmakers en kun je er heerlijk van genieten , hij is prachtigggg geworden staat erg mooi met je andere spulletjes !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat is ie gigantisch leuk geworden,
    Oh nee, stop nou toch, ik wil er ook zo een maken, maar ik heb vanmorgen bij de kringloop een pop gescoorde en die wil ik ook oppimpen en en en...........
    Hahaha, Hij is wel heel gaaf geworden Sonja, oh meissie, we worden ware koekenbakkers, als we al geen rare koekenbakkers waren.
    Veel liefs en bak ze maar eens goed bruin dit weekend.
    knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie taart! En wat een werk om die te maken!
    Jij zit goed voorlopig met taart in huis!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi Sonja

    fijne hemelsvaartdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die leuk! Ik zit ook steeds in het boek te bladeren, maar het zal nog wel even duren voor ik er mee aan de slag kan gaan, maar ik kan vast beginnen met zoeken naar mooie stofjes en kantjes toch! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi taartje Sonja! Het boek lijkt me prachtig! En wat superleuk dat jij ook een bijdrage mocht leveren.
    FIjne dagen,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn U taartjes wondermooi geworden!!!
    Lieve groetjes Carine
    Wat zal ik ook blij zijn als ik mijn boek ga hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn toch om na te genieten van zo'n geslaagde dag! Je taart ziet er prachtig uit.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heee lief taarten bakstertje,

    Nou ja zeg.......niet te geloven, in zo'n
    korte tijd al een reuze stapeltaart gemaakt.
    En wat is hij MOOI geworden!!!

    Geweldig dat je de zelfde stofjes als het
    memobord hebt gebruikt dat staat echt geweldig
    zo bij elkaar.

    En de volgende taart al weer in de maak, JOEPIE...
    je bent niet te stuiten. Het is ook zeer verleidelijk
    als je door het boek snuffelt en al die
    mooie patroontje er tussendoor ziet staan, dan gaat
    het echt kriebelen allemaal hé.

    Zeer geslaagd is deze stapeltaart, mijn complimenten.

    Fijne dagen wens ik je, en uiteraard heel veel
    knutsel plezierrrrrrrrrrrrrr

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi zijn je stapeltaarten geworden Sonja! Zo mooi van kleur en ze staan zo leuk. Ik heb ze ook echt op mijn verlanglijstje staan hoor! Binnenkort maar eens even wat lieve stofjes en kantjes bijelkaar scharrelen en dan maar een keertje iets gaan proberen. Die van jou zijn in iedergeval prachtig geworden, krijg helemaal zin om ook te beginnen. En het boek van Marijke lijkt me geweldig! Echt iets om een keertje te vragen voor mijn verjaardag ofzo (als ik zolang kan wachten tenminste!)Fijne dagen. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja

    Wat een lekkere taartjes heb je gemaakt, ze zijn superromantisch en horen gewoon in je huisje, ik kan bijna niet wachten tot het boek gearriveerd is en dan zijn ze me hier vast een tijdje kwijt want dan zit ik even in een andere wereld.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sonja, ja als ik het allemaal op de Blogjes lees moet het een ontzettend leuke dag zijn geweest, geweldig hoor. Ik ga ook eens kijken hoe ik dat boek kan bemachtigen. Wat een geweldige taart is het geworden, adembenemend, een waar pronkstuk om in je huis te hebben!!!!!

    Liefs en een fijne dag
    wij gaan zo naar de bouwmarkt;-)
    Ellenxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooooooooooooooooooo wat is het hier mooi!
    heel erg bedant voor je lieve reactie op mijn foto van de krant.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk nou ...wat een heerlijke lach !!!....liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi je taart mooi geworden.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sonja,
    Dit zijn heel leuke foto´s. Gelukkig kijk je hier wat blijer op. Niet meer zo benauwd... maar ik weet dat het de vermoeidheid was hoor, op die vorige.
    Wat een heerlijke taart heb je gemaakt. Ik denk dat er straks in elk kamertje bij jou wel een taart of taartje te vinden is. Geniet maar lekker van het maken hiervan...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige maar vermoeiende dag moet dat wel voor je zijn geweest bij de boekpresentatie van Marijke's boek!
    Mooi zijn de foto's met alle lieve mensen die je ontmoet hebt.
    Je had er ook nog een file gratis bij las ik bij Marijke.
    Wat moet dat inderdaad leuk zijn om iets van jezelf in zo'n boek te zien staan!
    Wat een prachtige taart heb je ook alweer gemaakt!
    Geniet maar heerlijk na van alles!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heerlijk dat het een prachtige dag voor jullie allemaal was heb het allemaal gevolgd op jullie blog ...jullie hebben het verdiend ...zie dat je aangestoken ben met het virus hahaha hij is leuk geworden dus er zullen zeker taarten gaan volgen ....heel veel plezier ermee fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super die stapeltaart en zo mooi op die pot!!
    Ik heb het boek ook besteld, en als het goed is onderweg en valt hij morgen in de bus.
    Dus met een beetje mazzel, dit ik morgen na het werk op de bank met het prachtige boek.
    Nou meis...je staat mooi op de foto hoor!!

    wens je een héél fijn weekend...lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je een prachtige taarten gemaakt, ik ben benieuwd wat er nog meer in het boek staat.

    Groetjes Yvonne en geniet van het zonnige weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke taart heb je daar gemaakt!! Het zal vast niet de enige zijn die we hier zien en er zullen er waarschijnlijk nog heel veel volgen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. buona serata e felice domenica...ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Sonja, super leuk allemaal! helaas niet in de mogelijkheid geweest om langs te komen. Het was moederdag weekend, en moeder en schoonmoeder wonen zo 150 km van elkaar dus over 2 dagen verdeeld. Dus het was niet mogelijk om langs te komen. Maar super de puper hoor! Fantastisch om in zo'n mooi boek te staan :) Fijn weekend nog, lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hello dear Sonja,
    it sounds like if you´ve had a lot of fun to meet your blogsisters. I wish i could have been at Marijke´s book presentation.....sadly we have been at the Netherlands one week before (too early).
    The cake you´ve made is so beautiful....you really did a great job.
    It´s so nice to see you at the photos :o))).
    Have a wonderful sunday,
    lovely greetings, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige taart heb je daar gemaakt. Ik ken het boek nog niet, maar ga het eens even opzoeken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen